poniedziałek, 11 lutego 2013

ZMIEŃ SWÓJ KRAJ! Dołącz do Młodzieży Wszechpolskiej Okręgu Łódzkiego!



Młodzież Wszechpolska to patriotyzm XXI wieku, tradycja i nowoczesność w jednym. Działając na wielu płaszczyznach każdego dnia udowadniamy, że wartości i zasady wciąż mogą być tym co nadaje życiu sens. W Okręgu łódzkim obecnie działają trzy Koła MW – Łódź, Bełchatów oraz Sieradz. Naszych pełnomocników możesz znaleźć także w Zgierzu oraz Konstantynowie Łódzkim. Jeśli nie jest Ci blisko do żadnego z wyżej wymienionych miast to nie porzucaj chęci działania! Skontaktuj się z nami, a wspólnie rozwiążemy ten problem!

Kogo szukamy?

Młodzież Wszechpolska istnieje po to, by kształcić nowe pokolenie polskich narodowców. Ludzi wykształconych, wszechstronnych, wyróżniających się ideowością i ambicją. Chcemy aby uformowani w duchu przywiązania do wartości narodowych i katolickich nasi działacze w przyszłości służyli Ojczyźnie; dzięki swoim umiejętnością i talentom pracowali dla jej dobra i zmieniali rzeczywistość, wreszcie aby dzięki nim pojęcie narodowej dumy nabrało nowego blasku.

Dlatego szukamy osób:
- młodych
- ideowych
- pracowitych i zaangażowanych
- ambitnych
- chcących się rozwijać intelektualnie i duchowo
- szanujących historię, tradycję i wartości własnego narodu

Jeśli taki/ taka jesteś, nie zwlekaj i wypełnij formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie http://dolacz.mw.org.pl/!  

1 komentarz:

  1. Nie będę sięgał daleko w moją przeszłość mam 69 lat miałem 17 we Wrocławiu zostałem aresztowany w 81 byłem w KKChemików Solid. W st.wojennym kierowałem łódzkim podziemiem i pisałem do "W.Solidarności"
    Pewnie że nie jestem młodym ale chciałbym przekazać to co we mnie jest innym. PiS jest/jak oceniam/ za słaby by obalić okrąglaka i tą kominternowską chołotę.Mam ogromną potrzebę działania narodowego ,lecz muszę znaleść się w gronie ludzi tak samo myślących. Samo myslenie o
    Ojczyźnie i nadmierna gadanina nie wystarczą do ratowania Polski. -Radoslaw Grotowski /ps.st.wojennego/

    OdpowiedzUsuń